בית מלון חדש בתל אביב

מלון דיזנגוף 208 בית מלון חדש ומודרני בתל אביב

בית מלון במחיר הגיוני בתל אביב

כמה פעמים יצא לכם לחפש מחירי מלונות בתל אביב ומהר מאוד התייאשתם בגלל שסירבתם להאמין שאלו הם התוצאות? מחיר בית מלון סביר בתל אביב יכול להגיע מעל 500 ש"ח ואפילו למעלה מאלף שקלים ללילה מה שמציב אנשים שמחפשים מלון עם מחיר סביר במצב לא נוח: או שהם ישנים רחוק ממרכז העיר ואפילו לא בתל אביב עצמה, או שהם מתפשרים על מקום לא איכותי כדי להוזיל עלויות. אנחנו במלון דיזנגוף 208 פותרים לכם את הבעיה ונותנים לכם ליהנות מבית מלון חדש ואיכותי בתל אביב במיקום מרכזי ומנצח כך שלא תצטרכו להתפשר על כלום, לא על המיקום, לא על איכות המלון בו תשהו וכל זה במחיר הוגן וסביר. המיקום של המלון בפינת הרחובות דיזנגוף ארלוזורוב נותן לכם ליהנות מקרבה לים, 7 דקות הליכה בלבד, כאשר גם מקומות ידועים ומבוקשים אחרים כמו כיכר המדינה, פארק הירקון, רחובות אבן גבירול, ארלוזורוב וכמובן דיזנגוף נמצאים במרחק הליכה עם שלל המסעדות בתי הקפה, החנויות  ומקומות הבילוי שלהם.

בלי להתפשר על האבזור בחדר

המחיר שאנו מציעים לכם הוגן ביותר גם עבור המיקום וגם עבור איכות החדר שתקבלו. תוכלו לבחור בין שני חדרים שונים: חדר בוטיק בגודל 18 מטר רבוע שכולל מיטה איכותית, ריהוט מודרני, רצפת פרקט, אביזרים רבים כמו מייבש שיער, אביזרי טואלטיקה, כספת שיכולה להכיל אפילו מחשב נייד גדול, מיני בר, ערכת קפה, מטבחון מאובזר, מקלחת מרווחת ושירותים פרטיים או חדר סופריור בוטיק גדול יותר בגודל 21 מטר רבוע שכולל את כל האביזרים הללו וגם אמבטיה מפנקת או חדר מקלחת רחב. מחלקת משק הבית של המלון מבצעת ניקוי יומי ויסודי של חדרי המלון.
בכל חדר טלוויזיה איכותית המחוברת למערכת IPTV המאפשרת צפייה במגוון רחב של ערוצי טלוויזיה, רדיו ואף מאפרת גישה לאתרי אינטרנט. בכל חדרי ושטחי המלון אינטרנט אלחוטי מהיר ואיכותי וללא תשלום.
 הצוות של המלון ישמח לעמוד לשירותכם בכל עת. מחיר החדר אינו כולל ארוחת בקר ואם תרצו ארוחת בקר מפנקת תוכלו לקבלה באחד משני בתי קפה הצמודים ממש למלון ובמחיר מוזל.
מלון דיזנגוף 208: חוויה תל אביבית מיוחדת במינה
מלון דיזנגוף 208 הוא המלון שייתן לכם להרגיש את העיר תל אביב יותר טוב מכול מקום אחר. לשאלות נוספות ובירור פרטים תוכלו לפנות אלינו בכל שעה ונשמח לעמוד לשירותכם. תוכלו ליצור קשר בטלפון שלנו 03-6806868 בפקס 03-6806867 או באימייל info@dizengof208-hotel.co.il.
באתר המלון www.dizengoff208-hotel.co.il ניתן לבצע הזמנות און ליין עם אישור מידי ובמחיר הנחה.
 

עקבו אחרינו

רח' דיזינגוף 208, תל אביב  6346247  טל: 03-6806868  פקס. 03-6806870 | מאמרים